Tuesday, December 21, 2010

KHURAFAT! syamsul yusof

cerita hantu lagi bakal menjelma pada 13 januari 2011...
pengarah yang baru sahaja dinobatkan sebagai pengarah terbaik FFM23...
buah tangan bagi tahun baru "KHURAFAT"

anti betol la cerita-cerita seram neh, lagi-lagi si yg TUING...TUING...TUING tu,ala sape lagi kalo bukan cikPo...POCONG ngn cikPUN panjang mengurai tu... (ramai pulak antu name pangkal P erk?...) 

Aduyaiiii,,,tapi disebabkan ade kekasih hati kite si Syamsul Yusof ngn si bibir seksi semalaya Liyana Jasmay, bagai dirasuk n tertarik la pulak nak pegi tengok nanti (jangan ler aku tido x ingat dunia sudah dlm panggung sambil pasang earphone,ape aku peduli?.... ;p ).......nak x nak pegi??? nak!!nak!!!... ( karang screen panggung tu yg sibuk tengok aku ngan khusyuknye... =/ ) ... c yaaa!

Nie sedikit intro filem KHURAFAT, dimana tapak penggambaran adalah bekas hospital sungai buloh kat bilik mayatnye....huhuhu...(p/s: lagu disebalik tabir mengganggu kelancaran video neh!hoh0ho)

video

sinopsis dan para pelakonnye bole la nengok dekat sini : KHURAFAT

luv U Liyana! Luv U too Syamsul...wink2~~~ =)

kawan ade ajak neng0k cite JANIN! aisyyhhhh...asal cite antu sumenye nie!!! saje je nak wat orang kencing malam kan, kejutkan mak tengah malam bab nak pegi tandas kan...kan...kan... uhuks3 =(

selamat menonton okie! (",)





4 comments:

Nieza Micha said...

aku takkan tengok cite antu kat wayang...T_T

haha!~XD

adda said...

@nieza: heheheh,,,,t'ngat cite kwn2 ko takotkan ko malm tu, neng0k wei! m'cabar tu....huhuhu

ct amienah amyra as-sunnah said...

nak tgok..nak tgok..cite best ni...wajib tayang..hahaha..

adda said...

@kak ct: ye btol!!!wajib tayang tp x wajib tengokkk..heeh =|