Wednesday, December 15, 2010

Ada Apa Dgn Cintan-cintun ini?

tema CINTA plak,wallaaa beb...
bukan sebab kite ni bercinta tapi orang-orang disekeliling kite yang bercinta
kire nya kite macam penasihat cinta gak la bagi dorang,( jgn x caye! ape? ngat orang xde rupe ke nk jdik pakar cinta? diam-diam ubi berisi tau,jgn kau pandang sebelah mata...lalalala... ngeh3 ;p)

ragam jgn cakap la, bemacam-macam ragam, asam garam pahit masin manis bab-bab cinta kwn-kwn kite sumenye nie... sampai kadang-kadang kite pon jadi metu tepu kepale nk ckp ape, layankan aje la, org tengan sedeh weyh!, jgn d'bebankan lagi, ade yg terejun tingkap dpn umah kang, jadik kes polis NAYE weyh,,,huhuhu... 

so, kene la bg dorang-dorang nie kata-kata perangsang!, eh kata-kata semangat laa kite supaye dorang-dorang ni bangkit kembali utk b'cintan cintun neh...!!!cayok2 korang!!! U hepi, i lagilagilagilaaa hepi, wink2 ~~~ =))

sedikit sebanyak MADAH-MADAH paling kite suke, amal-amalkan la eh dlm kehidupan seharian eh kalo de yg perlu tu . . .

apabila kamu benar-benar mencintai seseorang,! Jangan dengan mudah kita melepaskannya,! (ngat tu!) Berjuanglah demi cinta kamu,! Fight for your dream!!! Itulah cinta yang sejati, (ermmm...mungkinkah??? tu i dun know la...) Bukannya seperti prinsip "Easy come.. Easy go. (no eh!) 

cinta yang teras terkadang membuat kita terluka, tapi itula cinta tidaklah selalu mulus-pilus tp itulah yg m'jdikan cinta itu terasa indah, k.. ;p.

kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dipegang, namun begitu ia boleh dirasai dalam hati... (selaminyalaaa sedalam-dalamnya kaum adam dan hawa uiiit!))
jika benarlah kamu sayangkan dia, maka lepaskan la dia, jika dia kembali kepada kamu, maka dia adalah milik kamu, jika tidak, dia bukanlah milik kamu,,, (psss...so guys! jgn la t'lalu taksub dgn cinta sampai nak rak,,,,rak almari tu...pikir sampai nak mati kerana cinta itu telah menghilang, ngat wei, sesungguhnya Allah itu, punya perancangan yg terbaik untuk hambanya...kumbang bukan seekor dan bunga bukan sekuntum beb! insya'allah...)

Kadang kala, orang yang kamu cintai adalah orang yang paling menyakiti hati kamu, Dan kadang kala teman yang membawa kamu di dalam pelukannya, Dan menangis bersama kamu  adalah cinta yang tidak kamu sedari... (urmmm kne jage-jage tu!)
jadi dalam hal-hal macam neh...
Apabila kamu hendak mengatakan sesuatu..
Tataplah mata kamu di cermin dan lihatlah kepada mata kamu
Dari situ akan terpancar seluruh isi hati kamu
Dan kebenaran akan dapat dilihat dari sana.
..

tapi pape pon ingat!   
sebenar-benar cinta ianya lahir dari hati yang suci, penuh dengan keikhlasan dan kesempurnaan, namun tiada cinta yang lebih sempurna selain cinta kepada-NYA... ;p

persembahkn sedikit iklan, hohh0h0...

DIRLY-sampai ke ujung dunia
video

 p/s : rse cam nak b'cinta la plak deh... wink2~~~hahaha...
susah erk?

3 comments:

m@nje said...

hamboi2...
sejk biler cik saadah kite nih pndai berckp soal chinta???
heheheheh
ha,,meh cni tnye ngn dr.love..hehehhe

Nieza Micha said...

fuyooo adda... dah jadi dr.cinta... haha!~

adda said...

heehm perli ke ape sampai jdik doktor cinta neh??? :|
juz tazkirah ckit jek,h0hoh0