Saturday, December 18, 2010

P E T A N G tu kan …..

Bangun tido?
Bru bangun dari tido tengok tepon ade msg, u hve 1 unheard voicemail from +60379++++++, tinggalkan pesanan, aik? Sape pulak neh…okie dail la 121, anda ada 1 panggilan yg masih belum didengar…..

Panggilan?
Sy Pn..... dari bla…bla…bla… tarikh operation anda telah ditetapkan pada 12 mei 2011 nanti , 11 mei 2011(cnfirm,dah termaktub!) pula anda sudah kena masuk wad, ok tu saja kalo boleh telefon sya balik. okie!
[dengan muka sememeh, letak tepon] Mamai jap!.....blurrrr~~~ , eh jap …chop2!!td panggilan dari ?@#$%^?   Ha???????dari….mak aiii...

?!!!!!!!??

Alaaa…dh tetap tarikh dah! r u ready? Of course la dh!…dh mende! Dah ready cam nk lari pecut ke hujung dunia ade la…. Ngeri btol la! (e’elahhh cool r beb! Nie saadah la wei!...ape wei2?!! .errrgghh =| ) 

Ade ape dengan hospital?
Jarum! tajam tuww…, Ubat!yerk pahit laaa…, Katil! cam katil mayat jek! (memalam takot!), BAU! asyik bau ubat aje, PUTIH!nape hospital mesti kne warne putih,wat la warne warni ke…masuk hospital mesti SAKIT! ya allah, kau kurangkn la kesakitanku ketika itu…. =(

Now?
Ready 4 da next year, jage pemakanan supaye tiada masalah… =)   senyumla saadah!wink2~~~

tunggu ketibaan MEI 2011,OMG!

7 comments:

Nieza Micha said...

kau sakit ape weh...? cite la...

adda said...

ckit je weh...x serius sgt pon...
doa2kn je la aku eh...

ct amienah amyra as-sunnah said...

adda..sakit ape sampai kena g spital ni..?? r u okay my dear..????

Heidi Shafiq said...

aku plg benci duduk kt hospital.. wpun 1st class.. rimas giler..

intan said...

operation apa,saadah?

adda said...

@heidi : =) stuuju!!! x suke.....!

kak ct & intan: operation ape...ermmm, ade operati0n ckit jek kt tulg rusuk...

intan said...

ahha..
kenapa dgn tulang rusuk saadah?
saadah sakit apa..?