Tuesday, December 28, 2010

Kite anak angkat? Sedeyh weyh………..

Kite sedeyh sangat pikir kite nie anak saper sebenarnye? Anak kandung atau anak angkt mak ngn abah. Sampai kite menagis-nangis pikirkan hal neh. Sampai hati mak abah x nak ngaku kite nie bukan anak angkat dorang, huks3….sedeyh giler r x tahu nak cakap ape.
Hati kite tersiat-siat cam nak larik dr umah dah…(alaaa...kalo korang pon dh melalak2,ngamuk-ngamuk punye lah) tp kite cool je beb,huhuhu...de btul gak bab muke kite ngn adik beradik len lain daripada yang lain…dorang sume hensem-hensem pastu kakak kite leyh gak la tahan cantek gak,opsss, yeker???aku piker la… kiter je muke cam anak cina kopet, ank amoooiii pasar mane pon kite x tau,huh! =(  tapi kite diamkan aje, xpe mak ngn abah x nak ngaku!,,,kite wat eksperimen tu wei dan kite pasti! kite ank mak abah sebab nenek kite sebelah abah cm cine,so kite ikot gen dorang kot…pastu kite dh x nangeh-nangis ag dah, dh syg mak abah balek dah,,hehehe,,,


Kite jdik macam neh sebab ape tauu…tgok gambar bawah…nengok org kate…

jeng...jeng...jeng....heeh ;p 


chumeyl x?urmmmm....
Hehehe…nengok r gambar neh, dh la x nampak mate, rambut dh ler xde, nipis semacm rse cm nak p YUNNAM HAIR jek wat rambut rsenyer…cm cina kan..kan… cina kopet…sampai kite pk “mak abh kutip kite tepi jalan kewww,,huhuhu… xde rupe kuarge pak mahm00d pownnn…

" Mak cite muke kite cegini sebab slu antar kain jahit tepi kat kedai cina nyonya,,,sebab tu terlekat la serpihan-serpihan nyonya dalam genetic kite neh,heeh… =)) "

Cam tula cite kite mase kite kecik, teringat balek biol gak pale kite,huhu...pikiran bebudak mse kecik macm2 cerita nak digubahnyer….ade ker nengok gambar pon bley sampai tahap nangeh-nangis, pikiran bebudak mmg x ley bla r, eksyen anak angkat nonon,pegidahhh!…. saadah…saodahhh oiii…capek layan pale ang tau ndak???aisyhhh,,,, heeh   “,) wink2~~~



nak chumeyl cm dak neh!!!nak gak...nak gak!!! heeh... ucu lebiu firas! (",)





4 comments:

Nieza Micha said...

hoho... kau ni... pk bukan2 la.. haha..XD

ct amienah amyra as-sunnah said...

my dear adda...hihi...entry menjadi lg..mati2 akak ingat btol taw..hihihi...ciap nk sedih2 dh baca part atas tu... :(

adda said...

@nieza: aku t'ertengok album lame tu teringat cite mase kecik2 dlu...heeh

@kak ct: bukn pe kak tgh nengok album lme tu teringat... ;p

intan said...

ala..kelainan la yang buat kita ni unik,kan...
^_^