Tuesday, June 4, 2013

SISI SUNYI MALAM

Salam, 1.45am, 4 jun'2013...
Bermula lagi coretan aku awal pagi ni,
Sambil ditemani serangga-serangga chumel yang bahagia hidup depa duq sedut darah aku! arghhh!
Kedengaran TV memperlihatkan sedang menonton mak aku tidoq haha
Mata tak terpejam bukan sebab hati tengah rawan tak tentu hala, hukaloh gapo plak,
Dah selepas maghrib terbongkang tak hengat dunia,
Sudahnya jadi burung hantu ini malam baa,

Apasal lagu-lagu kat Earphone aku agak kedengaran semua lentok habis,
Awak saje suruh saya tidur kan, 
Tapi mata aku kental sungguh, otak aku berfungsi baik punya lagi,
Lentok pon lentok laa, asal tidak sepi-sepian,

Namun ku Punya Hati,
Aku dah start berubah bermain mood dalaman ni,
Sensitip sungguh sejak lately ni, 
Terjebak habitat tang mana p0n x tau laa,

Duhai hati, kuatkan semangat kau,
Ujian itu hadiah daripada-Nya,
Tidak kah kau rasa syukur Allah timpa kan keatas kau,
Kerana itu yang mengajar erti hidup....

Suara Aku berbisik Keseorangan ;)
Tidak kah kau merasa? rasa tu dah tak tertahan lagi weyh, 
Tak terluah dah ni dgn bicara sekalipun, luahkan lah selagi dia dapat tenangkan hati kau,
Pendam tidak gak, nanti jiwa kau yang sakit, sakittt sangat-sangat, 
Janganlah biarkan selalu hati kau berbicara keseorangan #myself ,
Hukaloh, ni dah kenapa...sobab aku dah tak tertahan nih, kene luah gak, AKU NGANTUK WEYH! tu je aku nak cakap heeh... mata ni dah kabur, sakit... sakit hati dah dengan nyamuk ni haishhh, undur diri bicara pagi selasa ni, Senyumlah selagi kau mampu, Salam :) -JariMencoreTikaHatiBerbica_adda-

Memaafkanlah, sesungguhnya tidak akan rasa rugi orang yang sering memaafkan orang lain :)






No comments: