Thursday, June 20, 2013

Pertama Kalinya

Pertama Kalinya? hiii adda, apa khabar kau?
Assalamualaikum...pertama kalinya bercuti dengan mak abah,
percaya? gila kau x percaya...betul la tu,,, plan last2 minit , bole ja ba kalau kau...
Tiada mood mau menulis kali ini, mungkin tiada bicara yang bole aku coretkan ye x eh? *jongket kening sebelah sambil cebik bibir*

Tiada intipati yang bole di coret, aku nak layan gambo ja sampai lebam... 



CHANTEK, hijau alam tentu buat kau tenang...serabut...serabut!
Nampak tak pohon rendang chumel tengah ladang? ade buaian,
Feel 'LagendaBudakSetan' maii daa...
Hati riang begini aku idamkan tapi......

Hiii boboy! we're gegurl frm mahmod's family
ohh chenta hatiku...
telan la kau kalo MAMPU?!
im also like the kids

Kesetiaan makucu tolong kirakan ikan utk anak buah terchenta huh
please put your smile always :)
Chomel x kami? hehe 
org kata harum, aku duk ler cium, tang mana nye dtg harum?
lagi harum minyak wangi aku ;p
bak kata Piyas "TOPEYI"
Like alien turun ke perut bumi, hoho
hujung sana tu apartment kami :)

Are you Serious? please answer my question please?? hehe
shining wooo...poyos!
thank my brotha!
hukaloh, steady ja budak kecik ni, 
gayamu, gayaku jua...
Kabur! but i loikes
"@DrAnwarFazal: Rupa-rupanya, rupa-rupa kita ini banyak pura-pura."

ape? ingat comel sangat la tu!
As Usual, merajuk!!merajuk! haiyaaaa...ngade-ngade betulaaa
lisz n the geng...
Bekalan kami sepanjang di Cameron LONTONG & SATE, jimat!
Tamat sudaa pengembaraan kami selama dua hari di kota strawberry, langsung x hengat apa-apa kat sana, lagi-lagi kerja, just stay positive, follow your line, cool beb chill lah ;p

"Bismillahi tawakkaltu ‘alallah laa hawla wa laa quwwata illa billah..." (Dengan nama Allah, aku bertawakkal kepada Allah, tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan-Nya).

:: Kalau Terlalu Banyak yang dikejar, pasti Banyak juga yang Tercicir.
HIDUP. itu antaranya yang kamu mungkin tercicir. Ya Rab :: 

Next, pun tentang cameron, kenapa? aku sampai kesana utk kedua kalinya dalam seminggu...wait! 

Ok, salam perpisahan, salam bahagia..hoho Adda oh adda, ngantuk mengahadap ragam hidup, ok bye, Salam -JariMencorTikaHatiBerbicara_adda


No comments: