Sunday, June 2, 2013

Hanya Aku...

"Hanya aku dihuni sepi rasa kasihmu, Hanya ku yang mencari, Rembulan masih ada, Mungkin seketika, Walau ku bahagia mengejar bayangmu, Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu, Hanya Aku...
Dihuni rasa rindu, Hanya ku yang mencari, Rembulan masih ada, Mungkin seketika, Walau ku bahagia mengejar bayangmu, Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu, 
HANYA AKU..."

Walweyh, jiwang seyh, syiokk plak layan lagu ni, drama OST Teduhan Kasih, tertusuk terus ke tualang rusuk aku, *kenyit mata mata sebelah* hoho sebab ado my hero si lesung pipit, hidup Ady Putra! yeahh, beb layan drama OST Saya sebenarnya Isteri dia pon syok gak, sebab ado niha sapa nama dia tu, niha Izzue Islam, walllaa cair hati ni beb nengok die senyum, bhahaha #gatai na kau adda! novel dia ada dalam simpanan ku... So, next episode da bley agak...LAYANNN!

Salam 23 Rajab'1434... 
Owhhh morning sickness pagi ni! erkk?? tu bukan untuk orang mengandung ke? heeh ;)
Isra' Mi'raj bakal menyusul 6 jun ni, bersamaan 27 Rajab 1434...adakah cuti umum? oh tidakkk rasanye ye, sila lupakan untuk bercuti keje ye adda,

Hanya aku, urmmm dua biji anak mata hitam aku melilau-lilau,
Hanya aku akan keseorangan, bakal keseorangan dah,
Abang da lepas sorang, tahun depan akan berlepas lagi sorang,
erk kau ingat abang kau tu flight? berlepas cam nak terebang eh,
Tinggal aku si bongsu dengan mak n abah menghuni di teratak rumah rumah taman meru 3 ni, 
Mak sendiri sudah rasa kehilangan anak die da dibawa larik menantu dia, e'eh mak ni
memeyla, anak kamu tu dak berkahwin, alahai, kalo Noor yg kahwin ni x tau laaa, nasib baik xde perancangan ke arah tuttttt lagi... relax lu, kite dating puas-puas dulu ye mak #sebak ;)

wehuuu, selamat berhujung minggu :), see ya next entry -JariMencoreTikaHatiBerbicara_adda-




No comments: