Friday, June 1, 2012

Hampir ke Penghujung...

"Rasa itu kurniaan Illahi...
Aku tak mengharapkan ia hadir untuk ketika ini
Akan tapi aku terime jika itu telah tersurat dan tersirat untuk aku
dari sujud ke sujud,sejuta doaku lebur..."

FALL IN LUV WHEN YOU'RE NOT READY,
NOT WHEN YOU'RE LONELY, ASK UR HEART...

Alhamdulillah, lepas juga aku VIVA dgn lancarnya, Amin
syukran ya Allah...moga selepas ni final exam aku juga lulus
setiap titipan doa itu dengan usaha,insya'Allah dipermudahkan jalan itu

"Mak, noor nak rehat jap bole x lepas habis Ijazah" =.="
jawab c mak ape tau x... "mmg tak lah!kne keje carik duet.."
alahai...yela...yelaa... Oh My Mum =(
dah x tahan sara anak die sorg ni kot,tau nye kopak wit mak, kakak, abang je...huhu
xdela...noor paham mak,Insya'Allah
skrg bulan 6...lagi sebulan lebih je buat pe yg sewaktu dengannya ape yang patut...

Otak tgh buntu xde idea nk update blog, dan xde yg menarik pownnn ;)
Buat mase ni busy je memanjang uruskan asignment, ade lg 2 asgnment n 2 presentation yg kne setel...
27hb June 2012 >>>> FINAL EXAM coming soon... gud luck for me (: 

menanti pasti (:

2 comments:

Cik Yuyu said...

selamat keje tau! nti leh blnje yuyu skali. heheh!

adda said...

@Cik Yuyu : thnk yuyu...huks...hukss...adeh belanje ke?heeh, btw, tq =)