Sunday, May 20, 2012

Panahan Viva


Terase debaran…dub dab dub dab…

Yup, ini masa depan aku utk semester akhir ini. Tika semua org sibuk siapkan assignment building la, valuation la…terselit satu tarikh keramat 23rd May 2012, Wednesday minggu depan. Ya Allah, PTA hamper ke penghujung aka Thesis. #airmatamencurahcurah! Sesiape yg x cuak mmg aku tabik spring…spring, Tuing..tuing! Relax, cool, chill babes! Cayalah,huhu =.=”

VIVA! Mmg xdak kne mengenelah ngn kete viva perodua tu eh, nk jd penjamin p0n x lepas ade mimpi nk bli kete eh, mmg x ah hohoho. Sesungguhnya #Kelegaan itu adalah satu #Kebahagiaan yg x terucap dgn perkataan…lepas je VIVA insya’Allah dgn izinNya tumpuan kpd assignment and final exam 100.111111%, confirm!

Jadi x keruan, dr mgu lepas aku dh sibuk, tep0n mak,

“Mak..mak, noor nk cakap ni, doakan noor utk minggu depan nama tersenarai dapat list utk Viva, noor x mo repeat, noor nak graduate semester ni gak =(( huhu… mak doakan noor tao!”
  
bla..bla…bla… nangis meleleh2 meratap, meraung! haha,xde la..over bebenor!huh pye aku membebel kat mak aku cam kete api xde break… 

Harapan aku x terlalu tinggi walaupun sekecil zarah sebesar pengharapan,doa nama aku akn tersenarai dlm viva, aku redha segala ketentuanNya. Sesungguhnya segala yang baik itu dtgnya drpd Allah, yang buruk itu dtgnya drpd diri aku sendiri. Dpt msg drpd supervisor, NORALIZA BASRAH a.k.a Cik Ah,

“Assalamualaikum, pls b ready for viva. Wear nice & decent attire, appear knowledgeable n confident during viva, best wishes, NB”

Insya’Allah…insya’Allah
Follow yr dreams, take one step at a time, don’t settle for less, and just continue to Climb…
Good luck for final year estate management students, setiap langkah itu sisipkan dgn Harapan dan Doa...-JariMencoretTikaHatiAkuBerbicara-



No comments: