Saturday, June 16, 2012

Sejauh Mana Langkahku di Sana...

Sejauh mana langkahku di sana
Aku meLUPA-kan Mu
Seluas mana Kau beri padaku
Masihku ANGKUH padaMu
Segalanya DUSTA
GELAP mengaburi ku
Ya Allah, apa yang bisa
Ku tebus kepadaMu
Atas DOSA-ku
Ya Allah, HINA terasa
Biar ku berSUJUD
Untuk ke SYURGA-Mu ;#AkuYangBerdosa -Shahir

Thank to Allah,
Masih memberikan aku nafas
Untuk meneruskan semangat aku 
Untuk?? jeng...jeng...
Untuk aku langsaikan perihal duniawi, aigooooo!
#ProjekTahunAkhir #Assignment #Test #Presentation
Lastly, #FinalExam...tsk...tsk... T_T

Walaupun tidak selayaknya aku meminta2 padaMu
Untuk diberikan aku semangat itu, 
Walau ketika itu aku terlampau lemah dan hampir berputus asa b'depan ujianMu,

Aduyaiiii ayat kauuu ADDA! x ley bla...haha
Hey,aku serius ni!huhu
Rilex lu lom ag aku abis berpuitis,

Satu ketika, kekadang aku #LALAI menunaikan ibadahMu
Tapi Tuhan itu maha pengampun dan maha mendengar,
Masih memakbulkan doa hambaNya yg Kerdil ni... 

#SYUKUR lah kau dengan sgla apa yg berlaku,,, kita sentiasa diberi peluang itu jika kita sentiasa hampir kepadaNya :)

GOOD LUCK =)) untuk aku, Housemate aku, Classmate aku, dan Coursemate aku untuk #FINALEXAM seminggu dari skrg!!
aku baru sedar td malm,hya 1 mgu je lg kuliah n 3 mgu kemudian..setiap detik saat nafas itu utk ke alam yg lebeh mencabar..
wohaaaa,woot..woot, #kugiran aku memalam cm neh =.='
Sedeh baa mau berpisah sama itu kawan2 saya =(
x sangka aku hampir #DEWASA!!!! dewasalah sangat! nk carik bf cepat2 neh...hahahahaha, err...
Assalamualaikum -JariMencoretTikaAkuBerbicara-

No comments: