Sunday, April 1, 2012

#Sabah Chapter 3

Terguling-guling lagi kat sini, asal mase aku terluang sangat ha update blog ari2!!!
isyh, bukn pe...entry dah ade dh tinggal publish je...kang aku letak sume gmbar dlm 1 entry, terlebam pulak mata aku bace sensorg...kan..kan... aku nk sambung, 2nd last entry tentang #Sabah..org x mo bc x pew, aslkan aku de pahat kn sedikit memory bersama kawan2 aku kt diary aku ni.. #sedih plak tetibe =(
dah...dah... nk emo2 plak, x yah nk berdrama sangatlah adda! =)..otie, aku sambung....Tuing..Tuing!


PEKAN NABALU, ada apa kat sini?

mau nyer x shuping kat sni...tgh pilih utk insan2 terpilih ;) tang..tarang...!
PEACE YO! nk balek da...tangan dh penuh!
x reti2 nk bla ke,dh dh ler tu, x sedor2 duit dlm purse dh nipis, errr....haha
RUMAH PANJANG
Rumah Panjang =.=" ntah, alaa aku terlupe namanya plak...
ini diaaa.... amacam? kau ada, siap kelambu bagai....huhu 1 bilik hya 2 org je tau
Tunggu utk Dinner time.... perut sume dh b'gendang gendut tu...
Eee'aaahhhh! peaceee! penari2 handalan dr rumah panjang...
ehem, Encem x penari laki sorang tu? katakan IYA! hahaha..bolelaaa... ;)
lagi! lagi gambor...sebelum masuk tido'!...
keesokannyer...nk balik KK daa....
nsib bek 1 malam jek kat sini! fuhh, #lega..haha,tettttt

Menarik kt umah pnjg ;)
  • aku de dengar de kwn2 aku siap2 isi air paip dalam botol untuk amik air semayang waktu subuhnye ?hahaha.... takot eh nk turun p tandas?tettt...hahaha agk r dh die ckap "kalo nmpak ape2"...ape ape? "sila bg tahu mereka...'' jeng..jeng... #kenyitmataangkatkening!
  • Lantai buluh yg renggang, jarang2 menyebabkan kami semua asyik perhatikan lantai je, mane x takot, silap ari bulan tgh salin baju...haaaa ?%@&%$? x ke naya kan..kan...hahaha



GOMBIZAU Kg. MADU 

Kg. tempat process madu lebah, 
meremang nengok, cm ulat je...
Sila abaikan gmbar diatas,heeh...i dun knoe..only me c Bee tu nk melekat kat aku?
y haa?hahaha... saya harum kot! ;) 
Kembali ke KK Suda, minum2 air kelapa, jenjalan, merayau pagi petang siang malam...shuping time...shuping jangan x shuping...shuping je kejenyer almaklumla duit x abis lg mmg tu ler kejenyer... starting nila aku start demam, batuk, selsema, #ChikenPox =.=" oh, mummy... dan x dan time2 nila die mau keluar! melayang wit aku kat ubat, kalo x kene tahan x ley balek semenanjung mmg lagi melempah kang laut kat KK ni...huk..huk...
malam je aku p spa..spa je bile waktu malam...cemberut dalam selimut ler, kuarkan peluh... spa gak pe tu?huhu... dorg p hirup angin malm, aku hirup angin air-cond je ler dlm bilik... =.="


super glamour ann dalila, menari depan org ramai, cenderahati coca cola punyer pasal ler nie.. =)


jalan...jalan lg tepi lauttt....
Snorkeling kat PULAU SAPI, MANUKAN, MAMUTIK

urmmm, cantek...terik wooo... 


aiiiii!, aku mampu melihat sahaja...nak baik chicken pox x?! ye..ye r... =(
tuing...tuing! nk p pulau len plak ;) e'ahh..
haaaaa....ayoo, cuakk!haha...JULIE AND ANN DALILA jatuh....
aku dh ketawa terbahak2 dlm bot sampai tergolek aku kat bot tu,errr....
smart yo....! pasangan Evelyn & Sha Dalila...
mmg terbaik dorg , susah giler nk jatuhkan diorg, tp  akhirnya....
de ku kesah "abg!jatuhkn gak diorang!"haha
ceeeh, dh pro dah Julie ngn Ann....style LAH! ;)
urm...setakat ley nengok jela diorg tenggelam timbul...jgn x timbul2 suda,err... heeh 
merakam kanak2 rabena snorkeling! heeh
daaa...penat dh tenggelam timbul kan...gambor ler...pe lagi... #wajib!

PASAR MALAM...makan...makan seafood! 
x sedor2 die tu ade chiken pox...melantak gak, arghhhh...x kire, nak gak!
giler besar lauk, aku sampai nk tak nak caye...sentuh dolu, patung ke betul2?! err....haha
bule buncit perut makan, #berhentilah kamu sebelum kenyang =.="

pilih...pilih....ikan, udang, sotong sume ada,
nsib bek xde tapak sulaiman...ble makn gak ker?heeh =.="
dinner time =) tak usah pandang kamera! lapor...lapor...huhuhu
#senyumtakperlukataapa =)

Fuhhh, hampir ke penghujung....
next entry aku janji #i'm promise ;) last...
dan lasttt pye tentang #Sabah heeh...
10 hari tu kat sane...mmg rase nak mengarang x hengat dunia, pss..psss...

#KupilihHatimu- x ada ku ragu lalala =0

No comments: