Saturday, April 7, 2012

#Sabah Chapter 4 (last)

Salam, 
Selangor lwn Terengganu,!!!secara jujurnya aku x suke nengok perlawanan bola sebab nanti jantung ku dub dab dub dab cm menanti rombongan meminang datang eh,?haha...berdebor2, terjerit2...lebeh rela tahu result trus dr aku menjerit tak tentu pasal ken...huhu, tp mataku still curik2 nk tgok gak,heeh

"Kusingkap...kenangan dulu sewaktu kaseh berputik...ku genggam erat tanganmu kau tunduk sembunyikan wajah namun dapat aku meneka hatimu sehati dengan ku..." lalalala, adeh aku rase cam nk berkaraoke! x dop sape nk teman, last2 depan laptop je la aku bukak ala2 studio version...huk...huk

2 ari sebelum balik Semenanjung kami duk cadang mau buat BBQ lunch, uisyh rugi sejuta rugi x wat BBQ tepi laut ngn seafood yg saiz sume nk ala2 bajet mmg x kan jumpelah kn kat pasar depan umah aku! #memang pom! huhu... harga bule dilelong mengikut persetujuan kedua-belah pihak =)... woot...woot..layan gambo je,xde mood nk bebel, padahal!...intro chapter last ni pon dh berjela.. =.="

BBQ LUNCH,special menu from us....
untungla sape2 yg duk wat kuak lentang kat ats katil turh!=.=" huhu...
adeh pepagi pkul 5 dh p pasor ngn muke baru bangun tido...


ha, mari..mari...sotong adak, udang ado, ikan...ketam...bla..bla...
mari2 makan, special rempahan BBQ dr #sitihajarjohan


haaa, telan la sampai usus lebam!huk..huk...

Yo! PEACE no war....betapa manisnya senyuman ku disebalik kamera =) heeh
JULIE HOME SWEET HOME

daddy n mummy julie x jemu melayan kaletah kami...

yo! kelapa special dr sabah... baik utk aku yg demam chiken pox...


sesi memory sabut kelapa...haha =.=" tuing..tuing... kenangan x kan dilupa
together2 with family #JULIEJUNIUS....bye2 =)




Ternoktah suda perjalanan kami disabah di  =) balik...balik semenanjung...ari isnin dh start kuliah x reti2 nk bla ker? hahaha....huhuhu sedihnye nk tinggal kn bumi Borneo ni...murah rezeki, akn jua aku sampai disini lgik! =)


Aku dah penat nk menaip...sebab mata aku dh melilau woo 6-1, aku dh terjerit2 nengok tv neh! SELANGOR...I lap U!!! <3 #TERBAIK!...rezeki rahmat hujan petang hari =)
k, ciauuuu....Salam...






No comments: