Saturday, April 7, 2012

marah, ego pg sabtu!

#marah aku bersebab
#marah aku berdiam
#marah aku sakit
#marah aku menangis
#marah aku belajar
#marah aku seketika ... yup seketika cuma!


aku punya perasaan, aku jg manusia biasa yg bisa membuat kesilapan, berdiam itu bukan memberontak tp aku sambil berfikir kewarasan sebenar salah aku atau dia? perluke? berteka-teki, berpantun, bersajak, bersyair bagai kalo bole dengan diri sendiri masa tu... sambil itu aku belajar tentang diri sendiri dan cbe paham sikap org...ya! marah itu mengajar aku tentang #dirisendiri #perasaan #matang ... + aku tido + diam + tarik nafas = #lega =)


#ego aku takut
#ego aku tipis
#ego aku berfikir 


aku takot perasaan ego tu memakan balik diri aku, aku takot aku jilat kembali ludah tu...uwekk! keadaan sekeliling ketika itu mengajar aku bersikap ego sebab aku #GERAM! mungkin...huhuhu , ego biarla bertempat jgn nk ikot kepale sendiri mmg ahh org rase nk bg kau sejibik penumbuk x p0n campak je kat parit dpn rumah turh...huhu #berlagak bagus r!huhu


aku x bajet aku baik...bole tahan degil, nakal gak rasenyer, kekadang pentingkan diri sendiri..sebab aku geram! sampai perlakuan x terfikir dek akal... pe yg org ade aku pon cibuk2 nk ade, kau x mampu adda! x perlu sgtlah nk ikot2 org lah!huhuhu... mak slu pesan dr kecil jgn sesekli dengkikan pe yg org ade, yg penting yg ape yg de  sekarang aku gembire, bahagia seperti maksud namaku,heeh, terharu, aku senang... =) huhu... 


setiap detik saat itu sentiasa mencorak aku tntang idup...harap menjadi lebeh baik dr semalam dan yg baik itu dikekalkan...tp terkadang, terkadang ke cam selalu je? urmmm... aku #LEKA! sangat ..sangat leka... senang cite #lupediri Allah itu memerhati... #poyo #perasan #bajet cakap nk top Star ja! hohohoho... 




Salam pagi sabtu, wait 4 housemate ku dtg umah ;) ble #Lunch sesame =) menu: Mee sup Ayam, simple n ringkas ja bah... 

No comments: