Monday, August 15, 2011

tadarus cinta 'special'

haa...asssalamualaikum ,
Tadarus cinta? opss..aku juz copy ayat by Hafiz Hamidun - HH - okie... bulan ramadhan sebab tu perkataan sedap ckit "tadarus" walaupon sebenar2nya hendak berbicara tentang cinta ;) pandainyer dier...
Last night, duk bertweet2...tapi kat timeline banyak giler post tentang cinta dr sang arjuna ni la...
hampir 99.99999% aku percaya..i'm so...so believe wht his said, heehe... nak tau???kite share2 eh... xpon ley terus g page dier : https://twitter.com/hafizhamidun

ape ayat-ayat rahsia hati si HH nie ;)
"...Mengatakan cinta memang mudah, mengotakan cinta itu yang payah..."
"...Tafsiran cinta tak semestinya benar, tetapi, mencari kebenaran dalam bercinta adalah kepastian..."
"...Meniti titian cinta tiada jaminan akan ke hujungnya. Tetapi dihujung titian percinta ada ruang terjaminnya kebahagiaan..."
"...Cinta itu tidak boleh ditewaskan. Ia cuma boleh dilawan dengan perasaan. Kalah bercinta itu pasti. Menang bercinta itu janji yang harus dilunaskan..."
"...Cinta yang sengsara adalah cinta yang tersangkar, cinta yang bahagia adalah cinta yang terpagar..." Dengan taqwa of course
"...Apabila cinta menjadi barah, sebuah jasad menjadi parah. Apabila cinta menjadi penawar, sebuah impian menjadi mekar..."
"...Melentur cinta biarlah dari fitrahnya..."
"...Cinta tak perlukan perkenalan. Ia cuma perlukan persetujuan..."
"...Ramai masih mencari cinta, andai terjumpa sisa cinta, jaga lah ia jangan di sia..."
"...Mengapa mahu cinta yang sempurna? Sedangkan cinta adalah perasaan yang perlu disambut. Bukan terbina sendiri..."
"...Memiliki cinta adalah kebahagiaan. Memiliki kebahagiaan adalah dengan ingatan..."
"...Nafsu bukanlah gandingan cinta. Cinta bergandingan dengan setia..."
"...Biar seribu kali disakiti cinta sekalipun, kali yang seterusnya menerima cinta pasti sakit itu akan terubat sendiri..."
"...Manusia tertarik dengan perkataan cinta. Menulisnya juga buat ramai tersenyum, apatah lagi memilikinya..."
"...Sebuah musim cinta sebenarnya adalah kemarau panjang dan tengkujuh yang hebat. Bunga mungkin subur mungkin juga terkubur..."
"...Seumpama tenggelam di lautan cinta, lepaskanlah ia sekiranya itu yang terbaik..."
"...Never underestimate the power of love. It might crash your chained heart!..."
"...When love is so hard to describe, allah gives us a heart to answer..."
"...Kau mengharap cinta, kau juga perlu memberi cinta..."
AMACAM? so seweeet n mendalam ape? ken...heeeh, sukarnye mencari cinta? =.=" hehehe, cam teringin bercinta pulak *NGENG,LOL!!!* 
moga allah mempermudahkan segalanya...AMIN! insya'allah jika dipertemukan, ANDAI TERJUMPA SISA CINTA, JAGALAH IA JANGAN DISIA, *copy ayt atas,heeh* insya'allah =))





salam ramadhan ke-15 ;) Alhamdulillah...ya tuhan,, u still allowed me 'breathe' in dis world =)
 

2 comments:

Nieza Micha said...

Cinta itu rumit dan memeningkan.. Bhahahaha..XD

Sr. adda said...

@Nieza Micha: so..better aku sigle ler nie..hahaha