Friday, August 19, 2011

lembap la....

Lembap! mara tak agak-agak kalo org kata ko #lembap? aisyhhh..wat pe nak mara, memang nak kene #terajang ader ler,uhuks3...

LEMBAP?bukan lembap ape pon...lembap 'MAKAN' jer...ha?makan???apekejadahnyer
aku nak tanya diri aku sendiri asal eh, aku lembap sangat makan? bukan pe aku taknak la orang kata aku ni control ayu la, cover-cover magazine la, nak shy-shy cat konon... eisyhhh, aku xde mase la nak cover2,control2 nie...mmg dh dari alam rahim lagi dh termaktub aku ni memang makan lembap...alahai *so pe masalhnyer adda?*

Isyhh memang masalah bg aku,huhu...kalo dah kawan pon #tegur "alamat la kalo makan beradab suami ang dh abez makan berborak jumpe tetamu ang masih kt meja makan, uisyhh..." #apepontakboleh... masalah tu! ne ley my hubby tinggalkan aku sorang-sorang nty! *ngeng!*

errr...asal aku makan #lembap?
  • bukan sebab aku #sopansantun erk...bukan!
  • jari aku kecik kut,tu amik nasi seciput-seciput
  • mulut aku kecik ke?rase aku dh bukak besar-besar
  • dah makanan tu belom lagi nak telan-telan nak wat cmne?kunyah-kunyah jela dulu
  • aku suke menghayati makanan kot, x jugak, #buangmase jek
  • banyak #sembang kot mase makan??secara zahirnya aku mmg banyak mulut, tp kalo dh makan sorang2 pon lembap, x kan aku bersembang ngan pinggan tu!
  • nak kata keturunan?xde pulok...sorang-sorang family aku telek, xde pulok
  • maybe gak aku kunyah sambil berangan~~~ *sengih sensorg*
  • dan...................aku pon x tahu la nape, #apepontakboleh  =.="
Terlintas aku nak bebel-bebel pasal ni sebab tadik r, mase berbuke tengah syok-syok makan angkat pale dah xde sape kat meja makan tu!sume dah abez makan aku jek terkial-kial duk payah telan-telan makanan,huhu...pikir-pikir ari-ari aku jadik orang terakhir abez berbuka, org sume dh p solat maghrib aku masih melantak! gurlp...ke aku yg byk makan??heeh...isyh mene nye...dorang jek yg #gelojoh makan, *NGENG!*

Arap-arap kalo de suami nty, boyprend aku ker, sudi ler dier menunggu ngan tekun dan sabar aku habiskan makann yer,uhuks2...kasihanila daku =(( *woot..woot*


BMI aku sekarang tahap normal~~~anda bagaimana??? UNDERWEIGHT?OVERWEIGHT? jgn obesis tau...
dengan berat turun nek 50~55kg, tinggi aku tetap 161cm...= BMI 19.7-NORMAL. sesuai latu ngn tinggi berat aku ;)



o.k la, panas la cam nak mandi segar2 kan badan =) , ckrg tengah batuk-batuk, sok kene antar my ma p bank pulok =) yeahhh,shopping!heeh *woot...woot* 

Nota kaki
Apa maksud akhir ayatnye 'doh' 'doe' bile ade orang bercakap ngan kite? ke singkatan bagi perkataan "bodoh?" maybe! aku bodoh ker? ye kot ;\ .....dh org cakap cegitu ken...terima je lah  "ko wat pe tu doe?" "xde ape la doh..." ...urmmm

No comments: