Saturday, August 20, 2011

surat raye...ada kau

Hujan...hujan...hujan yg sangat lebat diluar,hujan rahmat mungkin,insya'allah... tapi aku still depan lappy dengan plug yg masih terpasang dengan headphone kat telinga...aisyh, takut sat lgik telinga aku terbakar #HANGUS kang,uhuk3...


Kedebom!tuing!puingggg,kedabom! kedengaran sudah percikan2 hasil kekreatifan tangan manusia~~~
Ramadhan malam ke berapa sudah??? mane ley lupe!sebab xcited nak sambut raya! *LOL*
haha, Alhamdulillah 20 hari sudah genap berpuasa...10 malam terakhir ramadhan,bagaimanakah amalan aku? hanya tuhan saja yg tahu... siapa agak-agaknya insan terpilih oleh Allah menikmati malam #LAILATULQADAR? subhanallah...


tetibe tazkirah pe neh saadah? erk? errr...


Duk kemaih-kemaih bilek neh tetibe nampak bendalah neh,what?


ceehh, nak gak amik gambo bear dier =\
KAD RAYA!!!!!  rindunyer, ni bukan yg terbaru, ni yg zaman muda-muda jiwa remaja dolu2,uhuk3, errr...tua sangat ka aku? ndok eh...teringat balek last dapat pon #SPM dolu cibuk nak ulangkaji pelajaran mase puase ngan raye,huhu...yg sepecial nyer ken bukan jek dapat kad-kad raye, dpat gak tau #SURATRAYA! ada kau?haha..tapi aku #terharu =( , mendalam ayat-ayat dier... sesungguhye aku berasa insan yg sangat2 istimewa menjadi kawan dier =)


panjang ken? ley wat rumusan dalam exam SPM! huih,heeh ;)
#terimbau kenangan silam-silau,huh ... bahagianya,hihihik...besarnya nikmat menjadi seorang 'KAWAN' dan 'SAHABAT' =)


Akhir bicara pagi neh....Assalamualaikum =)




"hari yg ku nanti telh menjelang kini, kngan indah yg dulu pasti menjelma lg, terpancar lah cahaya....."
 

No comments: