Sunday, August 21, 2011

i'm so lonely

i'm so lonely, broken angel
i'm so lonely, listen to my heart
one n' only, broken angel
come n' save me, before i fall apart
<3<3<3 ---<3-@


Temankan jiran p makan KRR, dier kepingin bangettt dong,yummy!
tak salahkan kite epy kan ati orang len ken? ingat tu!
tapi sape nak epikan ati kite,huu...
Cukupla family terlebeh-lebeh limpahkan kasih sayang diorang, tu aku dah bersyukur =) #adeakukesah? ;)

Esok umah ade masak-masak untuk kunjung mengunjung jiran-tetangga, sanak-saudara sempena nak raya sempena nak raya beberape minggu lg nti,sape yang duk kampung-kampung tahula pe maknernyer, fuhh alamat umah aku tukang pecah nanti, adeh!dah rase jadik bibik tak bergaji kat omah neh,haha...


:lalala mata bengkak!

2 comments:

Sr. Maryam Fatanah said...

adda, relx ok?? kadang2 sorg2 lg best...ape2 pun m syg adda..eh,,tiba2

Sr. adda said...

Sr. Maryam Fatanah: syg M gak ;), adda tergelak2 bace comment M, sebab pe tau adda bce balik entry adda wat ni, pk2 balek sape yg bace mesti pk adda tengah frust..lyric ats tu lagu...hahaha,kbetulan mata bengkak bukan sebab nangis tp...mata gatal,alergic..heeh