Wednesday, February 22, 2012

result! check please...

Ari ni aku akan berada disini!Insya'allah dengan izin Allah...


kota kinabalu,wehuuuuu...


check in 7.45pm kat Senai Airport, dekat kan!!!!kan! aku dok selangor nk p senai? urmmm bape minit pon dah sampai lah...errrrrr, pemendenyer,jauh giler lah 5 jam perjalanan,fuhhhh...berpeluh peluk tubuh sendiri...


ukek, malam ni #RESULT semester 5 aku dh kuar, dan aku dh tahu tepat pkul 01.22.17 a.m ikut waktu Malaysia td...nk cakap ape? ALHAMDULILLAH...syukurla, result meningkat agak tinggi gak dr sem lepaih... (apekejadahnye, sebab sem lepaih rendah sangat!hahaha) A ade, B pon ade,,,nsib bek C x dak...


aku bkak tweet, facebook sume duk cita pasal result, aku x heran ape yang aku kesah skrg ni "penantian itu satu penyeksaan,huhu.. aku menanti berakhirnya #VIVA plak! Final projek tamat!! x tertanggung lelah dah ni..."huhuhu aku nak abez final semester cepat dgn usaha yang gigih! #fulamak! amin..doa itu pembimbing kemajuan dlam diri =)


woot...woot, jom men jalan-jalan, nenonenonenonenoneno....
PTA x settle lg! #senyumtakperlukataapa =) =(

No comments: