Wednesday, February 15, 2012

tahu x...

kamu tahu tak?
tak tahu kan...
camna nak tahu kalo aku msih belum bg tahu! =.="
apa yang kamu tahu?
dan aku pun x tahu
biasela mane de orang yg serba serbi tahu
selain hanya Allah maha mengetahui... =)

x tahu? BELAJAR!... x yah nk sombong berlagak pandai la adda! ek? aku plak kne ;)
dalam hidup aku pon aku busy belajar...
belajar je kerjanya...
kat Shah Alam aku belajar menuntut ilmu sebab? nak #lulusExam!haha...btul pe =.="
kat umah plak aku belajar subjek bahase ngn anak2 buah aku...mane x nyer bahase melayu dorg x paham,macam ckp ngn tiang lampu depan umah...ucu speaking arabian kang! tu kne belajar bersabar tu... ;)

x tahu...x tahu...sampai bile nak tahu! #tersedak jap, cam tergigit lidah sendiri plak,pedas wooo ;)

belajarlah, dan sentiasela belajar... setiap saat kite belajar eh...
sehingga nyawa hampir dijemput pon kite manusia masih belajar
belajar ape? diajar mengingati Allah oleh orang yg mengelilinginya sebelum hembusan terakhir... =)

#SMILE even when it hurts_jarimencorattikahatiberbicara

No comments: