Monday, July 4, 2011

selamat pagi puisi

Assalamualaikum...juz nak share music piano instrumental + puisi,
tapi kalo bunyi piano plus ngan bunyi violin,fuhhh...awesome!!!
kite adda a.k.a noor saadah sebagai seorang pompuan, gadis t'sangat suke dengar bunyi:
satu: piano
dua: biola
tiga: gitar
.................
(,")(",)


ceeh!puisi lagik!x de kereje len la ko adda!, okie-dokie =')


Ke kiri ku buntu
Ke hutan ku hilang
Ke timur ku kosong

Aku terus bosan dan tertekan
Seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
Jauh ke dasar kerak bumi yang belum pernah diterokai

Warnaku rindu
Jiwaku biru

Menunggu cintaku
Umpama si buta
Yang melihat syurga

Umpama lampu yang berbunyi hitam
Lalu menunggu aku terus

Kini malam tiba lagi kerana
Tinggalkan cahaya matahari
Dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
Seperti mahu saja aku mengejar
Gunung yang besarnya tidak terdakap

Seperti itu jugalah rindu aku ada
 Kini harus aku terus menunggu
Atau hilang saja AKU dilautan luas

Cinta yang mahal itu
Tak perlu dilafazkan
Cinta yang agong itu
Adalah satu pengorbanan
Tak ramai orang
Yang sanggup berkorban
Kepada orang yang dia cintai
-movie: selamat pagi cinta-

i juz like e music, so calm and touching... jiwang seyh! uwekkks!banjir dah bilek kite neh, hahaha
credit to akmal hariri

No comments: