Tuesday, December 31, 2013

twEnty14

Selamat Tahun Baru 2014,
Babe, 2014 wooo...masuk umur aku 25 tahun
Ohhh sungguh aku hampir dewasa,
kala ni remaja lagi, chillex la, haha * gelak gerun =.=" *

"Waktu. Jangan lari terlalu laju. Beri aku tarik nafas dulu. 
Aku mahu berlari seiring denganmu ke garisan penamat yang hanya dia yang tahu. #DAF


Sempena tahun baru
Repost Muhasabah Cinta 'plus' my Doa

Wahai pemilik nyawaku, Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari Mu, Kupasrahkan semua pada Mu

Tuhan baru kusadar, Indah nikmat sihat itu
Tak pandai aku bersyukur, Kini ku harapkan cinta Mu

Kata kata cinta terucap indah, Mengalir berzikir di kidung doa ku
Sakit yang kurasa biar, Jadi penawar dosaku

Butir butir cinta air mataku, Terlihat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini, Ya Illahi Muhasabah cintaku

Tuhan kuatkan aku, Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati, Pertemukan aku dengan Mu
-Edcoustic-

Saat berganti saat, detik minit terlanjur kepada detik jam, setiap jam melangkaui masa menjadi hari berganti hari, dari seminggu bergulir berbulan-bulan, genap sedozen bulan, tahun bertukar tahun
waktu seakan berguling-guling pantas tinggalkan kita...
Hiii *sambil lambai-lambai tangan*
Welcome Darl, please be nice tWenty14 to me :)
-adda_JariMencoreTikaHatiBerbicara-

No comments: