Friday, March 30, 2012

#Sabah chapter1

Woot..woot…Assalamualaikum,
Sedar x sedar dah sebulan balik dr sabah…huhu
Nak update entry tentang p borneo.seronok wooo, tu jela aku mampu p luar negeri, nk p jauh2 x mampu ag eh...


kalo dh abis belajar dalam mase 4 bulan lg Insya’Allah, terkenang balik kesah silam bule menitik,menitik je lom mengalir lg air mata neh…heeh….

Kami dah tempah tiket ½ tahun lebeh awl, x tahu plak time nk p keje projek tahun akhir selonggok depan mata, dan x dan kene g gak la,kang nangeh air mata darah nyesal x p, rehat jap dr kusut masai keje kuliah… bak kata mak “pergilah rehat, penat dah asyik tension wat PTA yg ntah bile akn habis”…so, aku pon p la dengan ati yang tenang…

Introduction pon dah berjela…penat asyik membebel, aku nk layan gambo je ler...
11 org dr semenanjung, 2 lg kawan2 kesayanganku dr sabah bah dah menunggu di sana... tin...tinnn...!!!!!


ok ...ready??? boarding now from Airport Senai ke KK.... =) #excited!

1st night at promenade Service Apartments...nk bertolak ke Ranau, PEACE (V)

our beluved driver! JULIE JUNIUS! i x sangka u pr0oo giler bawak van! #tabikspring  gue ;)


sibuk angkat beg yg melebihi max cm org nk p haji,oitt..oittt


tepi jalan p0n jadik r...
semata2 nk amik gambor yg agk tertarik menarik kau mmg gebom!


GEBOM ke? but nice... padahal #giler bergambor!


cer teka???? nila jambatan #TAMPARULI, c Marsha Londoh nyanyi dlm AF dolu2...
gerun je xde penghadang, silap ari buln terjunam dlm sungai tu


C yaaaa...! kita dialam realiti bukan mimpi... x perlu terbalikkn lappy tu, heeh
#RUMAHTERBALIK...
sume terbalik! cume org je tak terbalik ukie... baru sebulan dilancarkan di Sabah


tuing...tuing! kami hepy! cepat p0sing! panas terik giler time neh...
gambo pye pasal, de kami kesah ;)


taranng! Mt. Kinabalu... kat kaki je mampu p,
nak nek aku tunggu la my beluved hasben teman kang 1 ari nty kite nek same2 ye sayang? ,hahaha errr


PEACE YO! kabus tebal giler,
x nampak puncak disebalik awan mendung kelabu tu,huk..huks


alahai, c bajet cumeyl, manis, ayu...kekekeke...woot..woot,  aii ADDA!


bakal2 si gadis c teruna..pilih2... buy one free one,,ngeee~~~
miz u oulsss! kenangan terindah terpahat dihatiku, cewwah! =p


dr tadi tertunggu2 bile mau nampak puncak gunung??? posing jela... padahal, control ayu ;)

benti makan #TARAP berlatarbelakangkan Gunung Kinabalu... #sejuk #nyaman je...


ini dia... PULASAN + CEMPEDAK = TARAP, eh? bagai langit dan bumi...
nila buah khas dr Sabah, buah tarap, sedap cm adek beradik cempedak tp berlemak2 ckit...


khusyuk makan, aku je x berapa bole nk telan, tp lame2 terpikat gak nak melantak...huhu


nmpak x???gunung kinabalu?? celik betul2...
sebenarnye aku p0n x nampak,huhu..kabus tebal, nk sruh awan tu ketepi ckit tp degil..huhu


haaa..gambo..le...gambo ler....


haa, gambo la lgik,, aku kan photographer bertauliah ken...!


1,2,3 haaa...lompat!lompat! nsib bek x #ngompol mlmnyer,,,hahaha...
melompat je keje korg!




LOHAN REST HOMESTAY......... 2nd night, nak ronda2 ranau...



jenuh aku pilih gambor, next destination... chapter 2 plak aku akn update kemudian =)
yg penting aku rindu giler saat2 ini... =( #lastsemester


#Everything will be okay in the end, if it's not okay, its not the end...... c yaaa!

No comments: