Wednesday, October 26, 2011

kalau orang sudi...

"kalau orang sudi, sepuluh kali saya bersyukur..." 
-Indera Putera #suriaDiCordoba-



Doa ikhlas silih berganti dihati,
Terima Dengan Syukur Segala PemberianNya,
Pasti ada Kemanisan yg Tersembunyi....



Syukur pada Mu Istikharah Cinta Hanya Tuhan yg Tahu
ni 3 lagu yg sdg bermain kat headphone aku,
heeh, bley tahan minah jiwang gak aku neh,heeh

kalau orang sudi.......??? *raise brow* 
sambung sendiri!heeh

sebelum terlambat masuk bulan baru next week nak wish
"HEPI BELATED BUFDAY NOR SHAKIRA!" aka Shaq mike ;) shake ur body! grrrrrr....
17th OCT'2011
muge bahagie hendaknye bersama insan yg tersayang, n gudlack 4 dis sem, kite sama-sama wat yg terbek utk dis sem okie =), thnkz knoe me as ur prend...
-adda-

Nak update gambaq p program kepimpinan negara kat Melaka ari tu tapi gambaq x dapat lagi,
dasyat woooo, aku pegi PLKN pon x se-extreme camtu tp syok n best, alhamdulillah
1st sampai sane cam menyesal tahap kerbau berendam dalam lumpur, tapi sat ag aku plak yg kene berendam dalam lumpur betul-betul..huhuhu
best gak sebenarnya,pengalaman baru kan, ne thu pasni dapt org yg de bendang, kne la praktik kn awal2..hahaha, *gatai* bnor...
pengalaman ajar erti kehidupan, jadikan pengalaman itu utk berjaya dimasa hadapan...
#HAMPEH jek, free-free kasut sukan aku tong sampah yg makan memang x dpat diselamatkan kn dah dunia akhirat...huhu *NGENG!* =(

"ROLL THE VOTE"
mana 1 aku??? aku sendiri pon dh x kenal rupe (O.o)


:happy deepavali, 26th Oct'2011

No comments: