Thursday, October 20, 2011

angin petang

seriusly sekarang aku tengah nangis teresak-resak sambil panggil nama mak
sorang-sorang dalam bilik kunci pintu,aku luah kan sumenya
bukan pe, tetibe sensitive tahap penyu bertelur tengah meneran!huh

buang tebiat x?! adda gilaq la!!!

juz shut ur mouth!
listen be carefully!
concentrate ur future!
try to find it!

I need ur shoulder, I need to talk to u,
I need ur advice, I need ur strength....

uh mummy i miss n need u to continue alive...huhu

aik sejak bile plak aku reti speaking english neh???berlagak plak ayat nak speaking2 neh...hoho
ermmm, reda suda...nasib bek sedu sedan dah ilang kang naya kena soal ngan rumet aku
rase cam nak muntah nengok assignmnent berlambak bak gunung kinabalu,
peritnya pikir bak meneran terkehelnya tulang punggung,
serabut serabai pale otak bak rambut si hafiz awan nano,
hidup hura hara bak tinggai di tengah2 kota jepun,
aduyaiii...kus...kus...kuatkan semangat!

24 hari lagi!!!!!!!! yuhuuuu, x #sabar nak buli family!!!
esok p kota bandar bersejarah di malaysia
jalan2 release tension,sebelum aku hentak pale aku kat dinding bilik neh,huhu
padahal keje berlambak kne submit next week, giler!
family day dan minggu bersama pemimpin under my university
 petang yg nyaman,sunyi, seperti memahami ape kehendak perasaan aku neh,heeh
i like it!!! salam



note: aku benci pandangan dier, aku benci perilaku dier,
padan muke kamu! dah wat aku kecik ati tauu! ayooo...

2 comments:

intan said...

kuatkan semangat saadah!
aja aja fighting!

adda said...

@intan: heeh, kus...kus...aja2! fighting....cayok2!thnx intan...