Wednesday, September 7, 2011

sekilas bicara

bile time neh lagu 'percintaa ini' by #ezadLazim tengah menerawang halwa telinga ditahap maxima punya volume! #tragis punya lagu, layan macam aku neh baru putus cintan plak mengalahkan org yg bercintun tu,huhu...


tika ini baru aku terperasan hidup aku dikelilingi oleh insan-insan yg mempunyai pelbagai #jenama cinta eh?urmmm...owh,terdiam sebentar bagi merenung nasib diri...


selama neh insan disekeliling aku duk suka bercerita pelbagai warna-warni idup dengan pasangan-pasangan mereka kat aku yg bole dikatakan pendengar yg setia la jugak, Dr.Cinta???mungkinkah? iya maybe tidak... tengok gaya ade #bakat ka? ada mereka pikeq tentang aku??haha...tengah syok-syok cita nak pikeq tentang mu wat pa kan...potong Q btuii la mu ni adda,heeh


macam-macam #perisa dorang dok cita kat aku, sebut ja perisa apa, pahit, maneh, masin, tawar...suma ada, terpikeq aku duk cibuk dengaq cite org, nasihat itu ini cam ala2 #uztazah norbaiyah pon ley kalah kot, aku camne?haha...tettt...allah telah merancang segala2nya yg terbek, aku #redha =) *ewah2*


woot...woot... tersenyum aku sendiri! matang ka mereka? matang ka? ada yg setia dengan cinta, ada yg hanya #booolayan aja, ade yg #pooodahh! ngan cinta mereka, haihhh...kekadang aku sendiri yg mengeluh meratap! walla weyh! x ley bla #MERATAP! kesah-kesah diorang...*raise brow* senyum,x perlu kata apa-apa,lalalalala


hanya satu, doakan mereka-mereka-mereka aje la...apa yg terbek buley pkeq dek akai yg telah Allah anugerahkan untuk kita...Sesuatu Kematangan ley Bercambah Merentasi Arus Pengalaman...*perghhh* hahaha


kaseh mereka kaseh aku jua, kaseh mu kaseh ku jua...uwawawa,berkaseh-kaseh pulak... kawan bek aku a.k.a BFF aku merancang mau #bertunang suda,alhamdulillah =( ,pastu kawen... lagi la bertambah-tambah masam muka aku =((


pasneh xde kawan nak ajaq lepak suda, aku bukan ramai kawan... dahler #bf pon x der, "bie! sape nak ajaq kite lepak ag pasneh??" wiehuuu...


tetibe aku rase kehilangan~~~


#mood betapa sayu nye saat #temanrapat bercerita akan jadik milik insan yg bakal bergelar #suami ken..ken... "i wish all your dreams come true, in this life god bless you... =) "    



5 days from now!!!ready?not yet! =(

6 comments:

intan said...

alololo sedihnya saadah..
xpe intan kan ada ^_^

Sr. adda said...

@intan: hahaha...tettt!

aleen aiden said...

hee,xpe.saat kamu ada untuk mereka,mereka pasti akan ada untuk kamu. ^_*

Sr. Maryam Fatanah said...

adda ni !!! buat M sedeyh lah

Sr. adda said...

@aleen aiden : heeh, btui3...

Sr. adda said...

@Sr. Maryam Fatanah: la?syang, nape nak sedeyh nie..x mo la, gumbire2 selalu okie =)