Wednesday, September 14, 2011

#papepontakboleh!

woot...woot,salam

first week yg mendebarkan,
aku diperlukan memikulkan tanggungjawab baru dis semester *skema*,
wooo, mmg minggu yg dub dab dub dab upenyer,
aku ingat ley idup cam lalang seperti biase, #hampeh la...
aku terkenal dengan sikap #cool kononnyer,
terkeluar suda perangai tersorok,
tetibe sikap jadik #gelabah #serabai bagai kantoi suda,
tetibe aku jadik seorang yg suka termenung,
dr balek kelas sampai sekarang,
samar-samar lg perasaan tu,

ohhhMjeyyy! i dunno, how i want to say,huhu...
ya Allah bole ka?....insya'Allah...
pikir-pikir balek, fikiran aku terlalu #cetek!!!
sume nak senang, terlalu pikir akan kekurangan diri,
kalo x mencuba, x mungkin akan ada yg terbek untuk kita d'mase hadapan,
Alhamdulillah,aku akan cuba yg terbaik...huhuhu

aku kecoh bagai nak rak, 
orang len siap buat list lagik ade menjawat jawatn ape, relax jek...
siap tersenyum bangga lagi...haha
ko pehal adda? nak kene #pelempanglelaju! haha... O.o

urmmmm...saje je nak wat #kecoh tsunami kat sini,
cam ter'sunyi pulok belog aku neh

ape yg bez rini?
first time makan Tutti Frutti! #JAKON r...! hahaha, ermmm lebeh bek aku makan KFC kenyang terlebeh 'ckit',hoho... ley wat bli barang-barang dapo pon puas, setahun skli dua ckup r makan...
dah ler nek tangga #Everest kat fakulti, saje jek nak wat aku jadik aku lagi kuruih! *perasan badan cicak kobeng* sedar la ckit! badan ko terlebeh lemak tu la kne panjat tangga #jejantas  la pulak! alahaiii, capek den...huhuhu

dis friday ade makan-makan ckit tuk kawan-kawan coursemate...kalo xder yg datang kene la aku sorang-sorang habiskan sume makanan, #GENDUT!

#ngantuk suda,,,i'm juz thinking about #thesis rite now!!!!! why?why?why? 
tanya sama hati suda, hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih... #papepontakboleh! daaa...

4 comments:

intan said...

hamboi kemain panjang dia mengeluh pasal kelas dah start ye..
kekekeke..
apa2 pon saadah..
all the best dalam membuat thesis..
sama2 lah kita membuatnya..
rambut org pon dah separuh botak dah ni buat thesis yg tak siap2 lagi.hahaha

tiEra said...

good luck ye..hihi...
jgn pelempanglelaju kt dri sndri,suh org laen tlg bg pelempang..;P

Sr. adda said...

@intan: hahaha,mesti dah honeymoon 4 bulan, ne x nyer panjang lebar duk bebel...cayok2!insya'allah...botak x la...beruban teruih pale ni...huhu

Sr. adda said...

@tiEra: salam tiera!, lme x berbelog ngn kamo..hahaha, alahai,kne org len lempang dh awl2 angkat kaki..hehehe