Friday, February 4, 2011

selak hati ada cinta


S.P.E.K.T.R.U.M  C.I.N.T.A
S  Sejati
P  Pengakuan
E  Espiranza
K  Kekuatan
T  Tega
R  Rindu
U  Ukhwah
M  Makhluk
Cinta itu sesuatu yg SEJATI, tak diciptakan oleh manusia. Ia mmg wujud dalam diri setiap insan. setiap kita ada satu cinta dan yg satu itulah kita kena bahagikan.

Cuma dalam melahirkan kecintaan kita perlukan PENGAKUAN. suatu pengakuan yang tulus ikhlas akan memberikan kita sesuatu espirit. 

Spirit = KEKUATAN, kuasa cinta sangat kuat dan dari situlah kita mampu membina espiranza ataupun Harapan. 

So, untuk mencapai ESPIRANZA, semestinya memerlukan kekuatan yg bukan sedikit. disinilah perlunya pengorbanan yg kadangkalu tidak pernah kita duga.

Jadik, kalo benar-benar seseorang itu setia dia akan sentiasa RINDUkan cintanya. Rindu bole membuat kita menilai banyak perkara. kita akan tahu betapa manisnya rindu itu!

UKHWAH wujud dalam diri manusia. Cinta memerlukan ukhwah dan ikatan. 

Bukan sekadar sesama insan, tetapi juga MAKHLUK, malah juga kepada alam, kerjaya dan yg paling penting pada yg Maha Kuasa. setiap yg kita buat perlulah ada rasa cinta, barulah kita rasai nikmatnya.

-SukmaRindu_FarizaZuliana-

SPEKTRUM CINTA luas maknenya, cume diri kita sendiri seharusnya tahu nak mempergunakan cinta itu sebagaimana rupa. Allah, Mak, Abah, Kuarge, Kawan-kawan, dan Kekasih . . . jangan la terlalu kejar cinta yg dibelakang, cinta yang teragung dihadapan hampir dilupakan......

Walla weyh....adda bercerita lagi tentang cinta?hahahaha... ape yg kau tahu adda oii! tak cukup ngan membaca, ko kene praktikkan gak...kekeke...ngeee~~~  jangan tahu bercakap je adda oiii...ko mmg x habis-habis ngn madah ko!hahahahaha...ala, salah ke?ade ku kesah? =))
 



Keje kuliah time!ape kite nak wat mase Krit Projek Tahun Akhir? tahu ke kite menghurai? tahu ke kite nak meng0mel? tahu ke...??? aisyhhhh...pe tahu-tahu! wat orang gabra plak...huuh
- believe in ur'self! ;p -


4 comments:

Sr. Maryam Fatanah said...

amboih amboih.....

intan said...

aww aww
adda ada apa2 ke ni..
aww aww
hihihi ^_^

adda said...

@Maryam Fatanah : amb0i...amboii...amboiii, heeh...
xde makne lbeh dr itu okie ;p

adda said...

@intan : auwww....hoh0ho, saje jek nak mencungkil bakat penulisan , heeh ;p