Saturday, July 27, 2013

TERUS DAN TERUS

Assalamualaikum,
Banyak entry sudah draft cuma aku tak publish,
Pertemukan aku dengan JawapanMu ya Allah,
Wah, Ceritanya tentang apa ni? haha #bengong ja
Tiada apa nak di biaskan disini ye adda,

Hati jangan mati, teruskan berbisik,
Tapi bisikan sayup, jangan kau kelirukan aku,
Sedaya mungkin kau terusan berimaginasi,
Fuhh, sukar, sulit, kritikal,
Apa erti kau sebenarnya?

Hey, aku pon tak paham sebenarnya,
Naluri itu sensitive, gemar bermain-main dengan persoalan,
Paling aku Menyampah! Fail betollah!
Jangan terusan bertalu-talu menekan soalan dengan jawapan,
Sebenarnya ada, cuma kau segan berdepan dengan jawapan tu...

Terima kasih atas segalanya yang telah kau beri :)
Cari Dia yang maha pemberi petunjuk,
Jangan ragu dengan jawapan olehNya,
Sesungguhnya Dia lebih maha mengetahui mana yang terbaik,
Percayalah hati tak penah menipu,
Tapi kekadang perilaku tak selaras dengan perasaan,
Tetapi keadaan yang membernarkan,
Redha, Tawakkal, Doa...
Semoga Ketenangan milik kamu :)

"....Sometimes 'Later' becomes 'Never'...." #18thDayRamadhan
Salam dari Aku :)
JariMencoreTikaHatiBerbicara_adda


No comments: