Saturday, December 8, 2012

Konvokesyen77

Assalamualaikum...
Hi December! 
Tiada lain yg lain akan aku coret selain tentang? 
ConvoDay! taranggg :)) 
Date: 27th Nov 2012 

Alhamdulillah, syukran dapat jua aku genggam segulung Ijazah
Mak Abah Kakak Abang Ipar dak tecik bucuk piyash n c gadis gedix marsya, terima kasih daun keladi sudi datang teman mak ucu huhu #terharu naik perahu laaa... cme my bf je x dpt datang, tp persoalannya kt sni ada ka? bhahahaha #perasan lah kau sensorg adda!! no laa haihhh!

atuk mood n nenek liah :)
ohh my jantung ati paru limpa n nyawa ku
she is my beluved sister...tq pakai kn hood...hood
c gadis gedix, ma niece Marsya
TAHNIAH NOOR SAADAH =)
Gambar tiada lorh, yela mana la ceq ado kamera meh... nk order photographer cam aku plak pelajar terbaik UiTM Shah Alam plak kn errrr memey x laaa... so layan diri jela masuk kamera org senyum...senyum dan senyum sndiri...nmpak flash je trus masuk tumpang sekaki laa bhahahaha perangai cm haremmm #Ngeng! 

Ni jela sebahagian gambo-gambo teman bersama rakan-rakan, ha ni pon curik dr kamera depa na heeh :p 




Doakan kami menuju kejayaan dunia dan akhirat yop!
Tahniahhh korang
Haaa ni insan sepecel sebab yg free hair ni ha, pelajar terbaik course kami, nk tumpang glamour gak #bangga jap amik gmbo ngn dak genius #JulieJunius heeh :)

jumpa next year di Shah Alam baa
haa, ma x-housemate mak buyung...ala tomey2, baby genius ni kaco umi je time final exam ritu :p

Haaa, ok last but not last... ngat ade pre-wedding je ke, pre-convocation pon de arr hoho.. enjoy... i will miss uolls! :') 

Sahabat biarlah berkekalan,terputusnya sahabat terpadam jua warna warni hidup aku...





L.O.V.E
hiii gugurlz
senyum sokmo adda n bie!


Cak Ahhh :) 
Haa aku rase cam da puas curik gambo2 ni, rse bersalah menebal ni heeh  #Ampun :p

Salam memori dari kami pelajar Bachelor of Estate Management, UiTM Shah Alam July2010-July2012...Tahniah depa na,jaga diri leklok, doa adda semuga kalian berjaya dgn kerjaya, rumahtangga, family masing-masing...ade mase kite set time utk bukak meja haa hukhuk =')

Sebenarnya Mata aku da nek silau nengok gambo2 ni...bhaha undur diri dulu take care
Assalamualaikum -Jarimencoretikahatibicara


Alhamdulillah, 
aku percaya rezeki-Nya maha luas diatas muka bumi ini, 
semuga dipermudahkan segalanya...