Sunday, December 4, 2011

ketika aku...

Ketika aku...
"On the way......dalam mencari tujuan idup..."
banyak asam garam gula pahit manis masam masin cuka kne la terjah ken?!
tp tujuan tu sntiasa samar-samar...ape yg aku nak sebenarnya
utk masa sekarang, aku tak sabar-sabar nk habiskan pengajian ijazah sarjana muda aku...
tapi dengan syarat, aku tamat dengan berilmu, bukan sekadar cukup2 makan...

ketika aku leka,tetiba kekadang otak aku berlawanan
aku tersadar...ape aku sedang buat ni?!
bicara hati selalu tak selari dengan perbuatan, IYAKAN???
yup...itula manusia, hidup x penah nak tetap pendirian...
aku harap segalanya berjalan ngn baik...
sesukar mana,muge dipermudahkan olehNya

nmpak nya aku tengah bingung,serabut-serabai, kelam kabut, tak terurus,konfius,dilema dan sewaktu dengannya
almaklumla, dh nk akhir semester...asgnment , test, exam, projek tahun akhir yg x beres2,asyik tertangguh,,,beralun2 nak tgu berhempas ke tepian pantai je

Dush! aku perlukan seseorg yg boleh ilangkan memori aku sekarang!TOLONG! hahaha...kalo ade!,huhu
patah semangat!jgn berdoa cm gitu...'Kunfayakun'...Allah bole menarik segalaNya dengan mudah, 
bersyukur la dengan apa yg ada... -adda-


No comments: