Monday, November 28, 2011

ati tetibe sensitip

Tiap kejayaan berkat doa ibu,
Allah akan sentiasa makbulkan doa seorang ibu,
dan cuba bayangkan kalo ibu #BERHENTI berdoa untuk aku...
*SuriaDiCordoba*


SALAM AWAL MUHARRAM




Mak tepon semalam, bile nak balek? jangan balek lewat sangat nanti x sempat bace doa akhir dan awal tahun =) Balek umah dalam bilik tengok atas meja dah ready buku Yassin ade disekalikan doa akhir dan awal tahun, itulaaa mak aku yg selalu ambil berat perihal anak2, tiap2 tahun x akan die lupe, anak yg jauh die telefon, yg dekat die ingatkan...


#Azam baru?! kebetulan hari lahir pon baru je bape mgu berlepas... ape aku nak dalam hidup ni,untuk tahun ni?...secret!,rahsia dihati hanya Allah yg tahu =), cecehceeh....#rahsia konon, ade udang disebalek mee ler tu!haha...insya'allah,segala2nya dengan izin dariNya...


i luv u, too =)

sampai x terlarat nk makan kek,ade lg 1 tp xde gambarnyer,hoho
BURLP!heeh


Apa yang aku kene buat ngan kawan yg sentiase ikut mood die,kalo senja...senja la, kalo cerah bak mentari ceria bak #pelangi petang!hohoiii...kalo sebulan sekali sekali x pa, ni kalo asyik berpanjangan mmg cam nk kene tangan je!haha.. juz simple, aku dengan org camni mmg aku abaikan, perluke nak bertegur? nk jge perasaan die je sepanjang mase,perasaan aku sndri pon x reti nk jge cibuk nk jge perassan orang,boo layan la...! dah die tgh bad mood, menyampah lagi ade la dgr suare kau adda oii!gurlp!errr... aku kalo tgh marah pon malas nk layan org banyak cakap...tp tu dulu... ;)


atas nasihat mak, aku cube berubah...
alhamdulillah aku ley kawal...
senang je, dah besaq, akal adakan?!...bercakap biar bertapis, marah biar bertempat, merajuk biar bersebab #MUNASABAH!... takot 1 ari nanti orang2 disekeliling kau akan menyampah dengan kau... sedih,sedih sangat kalo aku dikalangan kawan2 camtu...aku tersiksa!adeh, tension!layan karenah cegitu...sampai nak titis air mata pon ade,sebab dlm ati ni berkata2 aku ade wat kesalahan ke?!nape nak layan aku sampai camtu sekali even aku x bersalah sekalipun?!


ermmm, janganla campurkan A + B + C = D... x perlu nak campur adukkan...selagi kita bole layan org sebaiknye, layan jela sebaik mungkin...sebab kite sendiri pon sentiase mengharapkan layanan yg bek dr orang lain... tp segalanya bertempat ikut situasi,bile sedar mmg die marah sebab kita mohon la maaf,jgn buat bodo je...kalo mara org tu pula jgn ikot emosi sensitip tahap pohon semalu tu, sakit dek oiii ati tu! (",)

*surat untuk adda...*





No comments: