Thursday, October 16, 2014

Aku, Mencintaimu.

Serabut. ada satu masa kita terlalu rasa serabut. sangat!. kan? iyakan? iya iyalah.
Semua serba tak kena. Gelabah weyh. Huhu. Setenang mana kau jenis orang. Tak pernah lari dari rasa ni. Nikmat. Nikmat. Kata inilah sebagai Alhamdulillah. Allah sayang kamu. Sebab tu dia hadirkan pelbagai. Asyik rasa masyuk, syok ja. Belum tentu dahi kau cecah ke sejadah. 

Aku bukan serabut, tiap-tiap hari gelabah tak bertempat weyh. Semulajadian dari Allah nak buat camna ye ndak? Hehehe. Urmm. Serabut aku memang semua wayar fius dalam badan aku putus. *muntah akal* 

Tengah serabut tekan minyak kereta memang masyuk woo erk. Memang naya carik maut weyh. Astaghfirullah. Idok ler. Punya hati. Punya akal. Punya sedar. Sayang nyawa beb, mak abah tunggu aku kat rumah tu. Huhu

Hobi aku kalo serabut sebenarnya suka membebel. Tapi hobi ni malu-malu kucing. Siapa tak kenal maka tak cinta ye ndak haha Jadi lah setenang manusia, marah kau sabar, diam, diam la adda, serabut kau senyum. InshaAllah. Sejuk hati. Ceehhh aku tahu bercakap jek, praktik? Haprak! Hampehgas btoi!,...ok daa, kene setel kerja. Bismillah. *layan lagu* -adda_JariMencoreTikaHatiBerbicara.

Yang kuasa ku merinduimu,
Ku mencintaimu selamanya kau yang satu,
Ya Illahi hanya padamu,
Kuserah jiwaku,
Kau tempat ku mengadu.

Ku akui,
Ku bukan yang terbaik,
Zikirku juga tak bisa,
Memadam khilaf silamku.

Sujudku, kerna ku mengerti,
Janji illahi kan tertunai tika waktunya,
Bicara hamba kesepiaan,
Gelandangan diri tanpamu.

Tuhan izin, kan ku ke syurgamu,
Mengecapi nikmat yang kau janjikan,
Jauhkan ku dari nerakamu,
Ku tak daya hadapi siksamu.

Ku bersaksi tiada tuhan selain mu,
Dan ternyata Muhammad itu pesuruhmu,

Kan ku pegang talimu, tak ku lepas selamanya. 

No comments: